Alhamdulillah

Monday, December 26, 2011
Lame sungguh aku tak jenguk blog aku nih.. bukan ape, terlalu banyak sgt komitmen smpai xde mase nk mengarang kt sini. biasenye kt facebook je la, tapi skarang pn dh kurang..

well, harini agak bosan.. rase nak menaip tu ade, tapi nak bercerita tentang ape yg aku rasekan ketika ini, agak sukar. emosi ni bercampur baur memandangkan aku pn tgh peod. so kalau cite pun xde gunenye sbb bila aku bace balik nanti, tibe2 rase bodohnye la aku sedih psl bende tu.. huhuhu

anyway, instead of nk cite psl bende sedih, it's better to story psl bende yg hepi sokmo je.. well, my house actually baru saje complete renovation, so nowadays aku agak suke duduk umah aku skang.. completely different than before. & x lupe jgk bilik aku, dah cat kaler lain - putih & purple. mmg sgt nice & sejuk je mata memandang sbb nmpk ala2 suci. & my room completely diff bila aku tukar smua perabot.. katil double decker dh buang, ganti katil queen.. almari & meja sumer dh buang, ganti almari slide antijump & dressing table. katil + wardrobe + dressing table = RM2900. mcm nak kawen plak aku ni.. tapi xpela, perabot ni bkn tiap2 tahun kene tukar, bila dah rosak baru tukar. so aku boleh la recycle bedroom set ni utk kawen nanti.




oh, please.. jgnla tanya bila nak kawen, aku rimas. kalau btul aku nk kawen nanti, aku bg kad ok? kalau xbg kad lg tu, xnk kawen lg la tu.. kalau dah lame sgt aku xkawen2, tolong carikan org utk kawen dgn aku ok? hahahaha

ya, let's stop all the nonsense. so far, aku rase bersyukur sgt sbb dpt beli perabot2 ni dgn titik peluh aku sndiri. aku tau ade gak family member yg xpuas hati sbb aku deco bilik ni mcm bilik aku sorg, tapi what to do, org yg sebilik dgn aku pn xde time aku kemas bilik ni.. aku sorg2 je berperang dgn habuk, ade dia kisah? xde pun kan.. well, itulah manusia zaman sekarang.. tak suka tengok org lain lebih sket, mula lah cucuk jarum sana sini. ADA AKU KISAH?

4 comments:

tna said...

waahhhhhhh!!!deco deco..cantik cantik..lain sgt sgt...nmpk bilik luas n terang..ko share bilik ngn sape?

KimD said...

hihihi.. tq. aku share bilik dgn adik aku ain. tp brg2 dia xkemas2 lagi tu.. huhu

mohd ashraf abdul aziz said...

tahniah.

KimD said...

apesal nk tahniah plak???